Sesion Over


So then, a, you happy mo-fo’s de la 332 (si restul de 33x, but less iportant ca you suck :D) s-au terminat si aieste 3 saptamani de calvar si studiu intens. Asa ca sanatate, sa traiti bine si dati si voi o bere, nu fiti obraz, ca doar oameni suntem.

Cu toate astea despre oamenii din sesiune nu se pot spune numai lucruri bune: unii au luat lucrurile rpea in serios, au invatat prea intens, si si-au aratat stresul imens in momentul in care ii intrebaisi tu de o sanatate o treaba o ceva – dudes, it’s just school. Inteleg ca majoritatea am ramas traumatizati de faza cu notele din scoli si licee, cand (cica) trebuia sa iei note cat mai mari sa fii ciumec, chiar daca nu faceai nimic cu notele alea, erau doar de dragul competitiei, sa fii tu „za shit”. Nimic gresit cu asta, chiar ziceam ca de asta e (sic!) romanii asa bazati, ca ni s-a implemantat destul de calumea simtul competivitatii, ca-n rest scoala romaneasca sucks, da’ nu trebui luat chiar asa la extrem si sa live for it. Recunosc ca daca cineva ar intreba intr-o multime „Who’s a nota addict?” as fi printre primii care ridica mana; insa incerc sa ma las (ce sa-i faci, unii cu fumatu, altii cu bautura, altii cu notele…) si tot asa… So people, I’m just saying… chill the fuck out!

Cam atat de zis, ca cica ar mai trebui sa si programez azi… O sa icnerc sa revin cu bloage mai bune si mai lipsite de greata 😀

Pace,
Dan

5 gânduri despre “Sesion Over

  1. frate tu te-ai stresat 3 saptamani ? ma leshi ? 🙂
    la introducerea in teoria compilarii ai invatat 2 zile la mirica 3 si la statistica nici nu stu’ cat 🙂
    ehh noi sa fim sanatosi
    p.s. se pune ca daca vreau 5 sunt nota addicted ? cred ca da 😛

  2. frate imi pare sincer rau..dar ma iau de tine…
    1.ma lasi cu stresu in sesiune..auzi calvar..fuck frate…minti de rupi…stresu era ca trebuia sa ma trezesc la 7 sa merg la job, deoarece carnatu’ s-o „futut” la mana–in palma..:)) ..ca nu autobuzul mai repede si inghetam prin statie …nu de la examene…
    2. eu in liceu am avut corigenta si tot am fost ciumeg….:-P
    3.addict?..frate din lista aia de note nu-s de tigari ..m-am lasat….so …drinky drinky ramane….ca pasiune..ca na nu vreau sa nu am chiar nici macar un viciu…:))
    Sper ca nu te-am suparat ..my hater….pis en lav…..

  3. ba … eu ziceam cu totul altceva.. nu ca eu m-am stresat.. ci ca altii mi-au scos ochii ca de ce nu m-am apucat sa invat… ca in rest, dupa cum se stie, o durere am avut (si ghici unde)

Lasă un răspuns

