Cu durere-n suflet va zic ma doare-n…


Sau alt titlu, la fel de potrivit: „Eu, eu si lenea mea”; sau „Tulai Doamne cata lene!” (btw dupa winkypedia aia ciumeaga, tulai cica vine de la „futu-l-ai Doamne de bulangiu idiot cu ma-sa lui cu tot”) sau orice alta sintagma legata de (pentru ca tocmai a postat un comment Mihaela ma vad nevoit sa nu uit expresia „Another zi, another lene”) mult iubita, cunoscuta, citita si ce va mai trece la domiile voastre prin minte (deja se repeta anumite chestii si nici n-am terminat un paragraf… can you say suki suki <>) legat de lene sau orice durere in orice organ orice sexual (cata gluma… totusi, pana la urma comentariile din off la propria-mi opera mai este <>  cool au ba?). Si sa nu credeti ca leanea asta e asa, deamanulea (ca sa nu zic deampulea ca deja e prea multe obscenitati in blogu asta): are niste motive foarte motivate: duminica am examen (la ITC Mihaela draga :P) si am si un proiect la work, cu un producer care vrea sa-i schimb chestii pe care el le-a stabilit… asa ca toate motivele sa stau cu aia (stiti voi care) la soare (ma rog) si sa frec plantele medicinale.

In alta ordine de idei, de fapt foarte important da’ m-am luat cu prostia aia de lene, Daria a plecat azi la Vs (Wizzle, din necunoscute motive, pt unii(a)) si a ramas cam aiurea atmosfera pe aici.  Adica oricat ne-am sparge dintii, da felia, rupe scaune pe cocoasa si mai stiu eu ce, cand pleaca (mai ales fara mine) ramane cam aiurea atmosfera pe aici… gol si de-amboulea… si liniste… si cam boring… Adica e destul de de treaba Ion, insa lipseste ceva… you know… Daria… anyway, acusi se intoarce si o luam de la capat, insa intr-un pozitiv sens negativ… nu ce sa zic… e asa o chestie… stiti voi, nu mai insist…

Si in caz ca va intrebati cum de ma ard atata ca mi-e lene si scriu bardai blogu, am un sigur lucru sa va zic:

Pace,
Dan

9 gânduri despre “Cu durere-n suflet va zic ma doare-n…

  1. 1. povestea cu „may the god of compiling be with you” … 😀
    2. sorry ca ai ramas all alone and such… da’ las ca daria se intoarce … 🙂
    3. dude… „another day, another lene” ?!?!… you’re my hero… after homer… 😀

Lasă un răspuns

