I’m From the Jungle, Brother


Another day another lene… inevitabil acesta este cel mai potrivit titlu pentru mos blogu… ca nush cum se face da mai in fiecare dimineata cand tre sa ma duc la workuiala (sau pur si simplu in fiecare dimineata) ma apuca o lene care nu imi trece pana pe la vreo 1-2 noapte cand ma culc si o calmez de nu se vede.

In alta ordine de idei, Mirica a trecut si iar n-am invatat nici o lectie: ideea era ca ma cam temeam ca deoarece aceeasi lene m-a tinut la pat, ma cam asteptam sa fiu invatat o crunta lectie si sa ma calific (stiu, am mai spus-o) la etapa din vara. Insa se pare ca inteleginta mea debordanta (duh.. what did u expect? modesty?) a reusit din nou sa teasa o franghie care sa ma scoata din groapa (does this sound gay to u yet?). Asa ca nu am tras nici o concluzie, cel mult una pe care i-am zis Dariei sa nu o traga dupa examenul de la GIP: una care n ua invatat a luat 4 iar altii care au stat mai linistiti au trecut – ia sa nu invat ca sigur trec („Well, son, you tried and you failed… the moral is – don’t try!”). Oricum, inevitabil raman remuscarile, ca puteam mai mult daca ma mai incordam oleac, etc etc (desi chiar o dadeam in nesimtire daca dupa cat am frecat menta la ecuatii sa iau o nota ca altii care s-au strofocat… insa nu imposibil… si devin din ce in ce mai nesimtit… dar asta e). Oricum, next time…

Si ca tot veni vorba de ecuatii: tot n-am inteles de ce s-au stresat asa de tare niste oameni ca nu m-am apcuat eu sa invat din timp… adica, okay, si eu m-am stresat cam naspa, dar eu am voie ca eu stiu cum sta treaba… dar alti oameni care s-au implicat (si se implica) mult prea tare in treaba asta mi-au scos ochii si si-au facut jdemii de cruci si au aprind jdemii de lumunari pe simplul motiv ca eu (si Ionut, na) nu m-am apuct de apprendre… really now…

Si what the fuck e cu oamenii care vinde (duh) dispozitive de copiat? Pe langa faptul ca e gay (niste okelari super bazati, aproape perfecti, insa care tre sa le prinzi la un fel de statiec are costa vreo 10 mil – u know … GAY!) cred ca oamenii care copie merg pe pricipiu „frate daca copii ca sa nu dau bani pe restante cum mana mea sa-i torn o cauta de bani lu’ asta?” Si daca esti dum enough sa nu stii cum sa copii (you know: hands free, fitzuici, telefonu lu’ Tibi etc) ce mana mea mai cauti pe fata pamantului?

Si ca tot o tinem in domeniu asta: invatamantu’ romanesc pute de enadevarat. Degeaba o ardem noi ca suntem mult mai destepri decat americanii si tot neamu lor, cand majoritate profesorilor din universitati si, mai tragic, licee si scoli, n-au nici cea mai mica idee ce e aia predat si cum tre’ sa tratezi elevul ca sa-i placa si lui ceva. Pur si simplu invatamantul romanesc are noroc ca s-a format o mentalitate competitiva candva demult si acu asta se tranfera copiilor, plus ca multi dintre acestia sunte pretty smart and etc. In rest school sucks… really now.

Cam atat ca mi-a venit proiect (pizda ma-sii.. na) si tre sa ma implic… plus ca cacatii astia imi dau doar 30% din ban azi…

Hai bafta!

8 gânduri despre “I’m From the Jungle, Brother

  1. am citit tot blog-ul , cu foarte mare atentie (vorbesc foarte serios, in ciuda a ceea ce urmeza sa spun 😐 ), si am o remarca de facut : am luat TC-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \:D/

  2. sa mori tu:D…ma dezamagesti:P…pai, ai facut o greseala gramaticala:D
    „stai sa vezi blogu care il ard acu”..imi cer scuze, sunt obsedata:D

Lasă un răspuns

