Blog intre doua bug-uri


Inainte de orice trebuie sa va avertizez: urmeaza un blog mai mutl decat lame si obosit, chiar gay poate, insa sunt prea obosit si lipsit de chef si-mi bag picioarele in o grama de chestii ca sa scriu ceva frumos si interesant si etc etc

Saptamana asta am avut ca status „mama lor de chineji, canadieni, francezi si QA”. Si in caz ca nu ati observat, scriua sta si aici, ca sa le intre bine in cap oamenilor si s arucne cu caramizi in ei data viitoare cand ii vede. Mai ales in francezi – ca-s hateri si schimba ce vor ei de la un proiect de jdemii de ori pe secunda si schimbarile vin la ora 6 cand esti gata sa-ti bagi organu in neamu lor si sa pleci acasa. Si tot funck the french pt ca au facut naspa Midnight Pool pe L6 si acu tre sa le rezolv eu toate cacacioaseled e bug-uri cu neamu lor cu tot (parca a mai fost asta.. ma rog). Cu chinejii am ceva ca mi se pare ca asa e la moda… si aveam impresia la un moment dat ca Pool e fact de ei, da’ e posibil sa ma fi inselat… insa umbla zvonu ca chienjii e naspa asa ca sa fie ei sanatosi. Si canadienii fir-ar sa fie pt. ca vorbesc franceza si au nume asemanatoare cu francezii si nu stii daca unu e canadian sau francez.

In alta ordine de ideii, clubul sinucigasilor in serie care se arunca de pe geamuri construite paralele (whatever that is) saluta inceperea unui nou blog by the one, the only – the Claudiu. Acu mai trebuie sa-l prostim pe Tibi si lansam la apa Nigga Trinity… sa vezi atunci ce se duce dracu netu… si voi credeati ca acu e fucked…

In rest… ce-as mai putea sa zic… chiar nu stiu… am saptamana viitoare concediu si stau cu burta in sus si ma relaxez si etc etc… pacat ca tre sa invat la Mirica… da’ tot nu ma trezesc mai devreme de 10… sa maore dusmanii… vorba aia… puncte puncte… oare de ce „puncte puncte” nu se scrie puncte puncte puncte ??? Astept raspunsuri…

Si Mihaela – obraz: eu iti pregatisem calea pt Alin si tu sari asa pe Tibi? Adica okay, ambii sunt prieteni buni, da’ Alin de acu avea sperante si Tibi e om cu famile… de draq???

Cam atat pe azi.. poate ca-ntr-o buna zi ne vom regasi… hihihi hihihi .. cata rima

Pace, dragoste, prostioare 😀

LUV Dan

8 gânduri despre “Blog intre doua bug-uri

  1. pai si ziceai ca al meu e gay..asta e gay rau frate….mersi totusi pt articolul „the” ..ma simt mult ami bine acum..hater nu trebuia sa stie toata lumea ca scriu pe blog…mai ales oamenii care ma stiu si citesc de la tine…haterule…..

    nigga trinity..ramane de vazut…..
    [ma simt prost ca am dat semnalul la rupt familiii fericite..mai intai eu..acum se duce pe copca si tibi….vezi ca urmezi….ca si asa se plange daria ca sta singura…si caminu’ e mare…nigga..

  2. bey…eu am intrat doar asa ca sa ma iau de tine ca mie nu mi-ai dat invite…si dc aud ca are si ionutz si nu s-a gandit la mine…il mananc…pe claudiu l-am vzt…nu puteam rata ocazia…e placerea mea sa ma iau de el ca doar e bucurestean…si noi „provincialii” avem ceva cu din’astia ca el..:))…

  3. 1 frate as face si io blog sa pierdeti vremea pe el, da-l citeste prea multa lume si poate nu vreau 🙂
    claudiu felicitari now ur gay adica fericit 😛
    prefer sa comentez la voi 😛

  4. alea e poze cu niggas that i love… din nefericire nu am poze calumea cu alin si mihaela si nici nu mai era loc 😦 dar vor aparea curand… daca vrei sa scot poza cu tine o scot…

  5. first of all: imi cer scuze ca nu am mai semnalizat verbal citirea blogului dumitale .. da’ i’ve been busy studying and not passing exams :D… (partea cu „not passing” e inca la stadiu de concluzie a intuitiei… :-s, but still… ).
    second of all: chinezii, olandezii, francezii, mesopotamienii si eskimosii si restul gigeilor nehotaratzi are … like… part of your YOB ! (asta apropos de „Do you know why this man can’t get a better position? it’s not because of rasism, it’s because there’s not „y” in the word …” – carlos mencia 😀 )
    third, last, but not least of all: hehe… :-> eu nu ma bag in familia omului …

Lasă un comentariu