Sa moare dusmanii


Titlul acestei minunate confesiune care ar putea sa ia un premiu de ala care incepe cu Pul da mi-e rusine sa scriu tot numele ca sigur gresesc si dupa aia rade lumea de mine ca eu nu stie sa scrie si sa vorbeste gramatical ca la carte … unde eram?!… a da… deci titlu’ lu’ mos Blogu nu are nici o legatura nici cu continutu nici cu starea de spirit nici cu nica… e doar pus ca sa am si eu un titlu cool, nu doar „entry for etc etc” ca sa vada lumea de debordant de inteligenta debordanta sunt si sa nu mai zic ca nu debordez (de inteligenta debordanta bineinteles).

Cica azi iar primesc proiect asa ca… nimic… nush de ce am scris asta da’ parea ca ar putea conduce undeva… nope, m-am inselat… naspa… acu incep alt paragraf…

Cu cat mai trantesc cate o litera observ (pe langa faptul ca yuhu nu are autocorect in limba romana si majusculare ) ca nu prea stiu ce sa scriu si consum si eu internetu ca animalu ala cu coarne si fara anumite alte parti denumit in limbajul comun acceptat (a mi se scuza expresia… sau franceza daca vreti) bou. Va dati seama? bitii astia pe care eu ii omor s-ar putea sa-i trebuiasca candva (bardai cacofonia… ce sa-i faci… lenea de a cauta sinomine) un mare cercetator pentru a gasi leacul pentru jdemii de boli, insa nu va putea sa faca experimentul pentru ca ii mai trebuia cativa biti si nu-i gaseste. Dar oricum, nu-mi asum nici o respundere: evina lui yahoo ca ofera biti la toti nebunii sa-si scrie toate prostiile.

Pace!

PS: acest blog era mult mai lung ins yhu si-a dovedit din nou its retardness si mi-a sters juma din el ca puii mei ce nu-i place… asa ca injurati yuhu ca v-a privat de placerea acelor randuri…

Lasă un răspuns

