Ceva foarte serios (si bucurie pentru fete)


De cateva zile imi tot bantuie prin cap o intrebare: de ce-s unii baieti (din nefericire din ce in ce mai multi) retardati dincolo de orice limita? Totul a inceput de la niste retardati prin tramvai sau pe strada ca se „tiganeau” (ca alt termen mai expresiv n-am gasit) la niste fete, insa lucru asta n-as putea zice ca m-a surpins, ca, deah, nu toti au fost acasa cand s-a umblat cu mintea.

Insa cel mai grav este cand citesc commenturile de pe http://www.omfg.ro: Doamne ce retardati… orice limita e depasita – adica vad si ei o tipac care isi arata un san sau mai stiu eu ce si incep s-o faca curva, admiratoare de felatie sau mai stiu eu ce manifestari le iese din capul refulat. Si apoi toate din jurul lor devin curve ca la cat de prosti is nu-i baga nimeni in seama, si daca alea nu le baga in seama inseamna ca-s cuvantul mai sus mentionat si care e prea idiot ca sa mai am chef sa-l repet.

Si mai tragic, se pare ca mania asta se extinde. Adica eu cand eram tanar si misogin aveam un motiv ca terminatele aela din LMK meritau un sut in gura si ma simteam obligat sa impart felii in stanga si-n dreapta, ca meritau puse in banca lor de idioata… si cred ca toti care stiu despre ce e vorba sunt de acord. Insa de aici pana la a te crede superior tuturor fetelor pe simplul motiv ca ai o treaba in pantaloni (si doar atat) e distanta mare.

Si tot in tramvai, un mosnegut (bineinteles retardat) ii spunea unei studente ca poa’ sa fie ea cat de studenta o vrea, ca tot nu o sa poata sa ridice un stejar in brate? De parca el ar fi putut.. com’on… adica fix e mentalitatea asta retardata care ar trebui sa fie mai moale…

Sper ca m-am facut inteles…

Lasă un răspuns

