Mana mea…


Principialul motiv de nemultumire pe ziua de azi este ca astia iar mi-au furat scaunu… si nici macar nu era unu frumos, era unu rapciugos, da’ macar era albastru si mai ales aveam si eu pe ce sta… but no… they had to steal it. Yo chiar nu-i inteleg pe astia in mana mea… cand m-am intors din concediu (ca inainte aveam o minunatie de scaun) mi-l furasera… acu ma duc si eu oleac la scoala… iar s-a dat cu cioarda prin zona… adica cat de dumb tre sa fii ca sa iei un scaun care era clar ca-i folosea omului la ceva… astia e terminati dom’le.

Oricum, in rest numai bine… doar aia de folosesc cuvinte gen „coma” (ce coma a fost cand nush care a facut nush ce – can it get any gayer? ) sau „tovaras” (tipa aia e tovarasa ta? – same question) sa fie ei sanatosi in felul lor special pe care nu-l voi prezenta aici.

Asa ca imi las balta lipsa de inspiratie si o tolesc acasa ca ma roade o foame si ma stang ghetele 😦
Asa ca be cool si cumparati jocurile Gameloft 😀

5 gânduri despre “Mana mea…

  1. Iti dai seama ca ” i’m so mad ca mi-au furat scaunu’ ” nu pare mare si interesanta chestie de scris in blog … BUT i feel you… ca stiu cum e (adica frustrant…) [-( And i just did what Superman would have done: am furat si io scaunu’ altcuiva… :-?? 😛

  2. Avand in vedere ca blogu este citit de 3 oameni dintre care 2 jumate sunt eu, o sa-mi permit sa go on a limp si sa scriu si kestii less interesting like „fucking bitches stole my chair again”
    Peace!

  3. Dude .. n-am zis ca nu e „interesant” si „i feel you” ala nu era sarcastic or anything … doar ca s-ar putea sa vina un gigel si sa zica „ce tot ma frecati cu stolen chairs aici, like that matters ?” . Si am vrut sa te sustin (heart and soul, if you must .. :D) cu politica „Sweat the small stuff”… 😀
    „Peace!”

  4. Si ideea mea era ca asa cum eu ii critic pe aia care fac prostii si daca capabilitatile lor depasesc statusu de melc style, la fel o sa-mi permit si eu ce vrea si anume muskiu si sa poluez internetu cu ce-mi vine prin cap… asa ca daca mi-a furat cineva scaunu am dreptu sa ma oftic si sa injur de toate neamurile… si cui nu-i cuovine sa-mi cumpere un scaun si ma calmez si scriu si eu ceva interesant… pana atunci…

Lasă un răspuns

