Programming stuff


Imi aruncai azi un oki pe codu’ lu’ Ionut (ca proiectu meu se fumase de mult si nici nu era cu gagici goale) si vad acolo un minunat comentariu: //redraws usefull thinghy. Now this had to be the greatest comment ever made (sunt sigur ca mai sunt mii asa de tari… da’ sa presupunem ca nu :D) Adica va dati seama ce clar devine codu cu un asemenea comentariu: totul este elucidat, threadurile se descalcesc, variabilile isi gasesc identitatea si cate si mai cate… toate pentru ca ni se spune ca in acel loc este desenat acel lurusor folositor… prea tare… va dati seama ce spune acest cometariu? Tot codu e de rahat… dar aici se deseneaza acel lucru care va este atat de util si care face ca totul sa se lege; aceste 4-5 randuri de cod le fac pe celelalte  linii sa capete viata si fara ele nimic n-ar merge.

Cu toate acestea nu cred ca putem acuza pe cineva. Chiar eu am scapat azi un comentariu ca nu inteleg cu se face ceva si-mi bag picioarele in el si fac manarii ca sa ocolesc faza. Guess it’s the only way to get out 😀 doar eu inteleg codu’,  ala de a pus thinghy il intelege si ala de citeste codu si vede asa ceva e posibil sa nu inteleaga dar se distreaza si se descurca el 😀

Cam atat ca se pare ca mai am o chichita la proiect.

Un gând despre “Programming stuff

  1. ahahahahhahahahha … lol .. the dude rulz … Apropos de comentarii, un model de „how not to” in privinta comentariilor care ne-a fost dat le Tehnologii de Elaborare a Proiectelor de catre dl. Ovidiu Gheorghies (aka Dl. OGH) era de genu’ // OGH ruuuuulz ! // care a scris codu’ asta e cel mai tare ! // daca va prind ca imi copiati codu’ nu’s ce va fac. And so on … :)) deci… the dude care a facut comentariu’ rocks pentru ca … el, de felu’ lui , n-a facut T.E.P. cu OGH si in plus… ai vazut tu mai mult de un usefull thinghy in haptishpe mii de ecrane de cod java ?… the only problem now is to … find that exact thing that is „THE” thinghy … 😀

Lasă un răspuns

Programming stuff


Imi aruncai azi un oki pe codu’ lu’ Ionut (ca proiectu meu se fumase de mult si nici nu era cu gagici goale) si vad acolo un minunat comentariu: //redraws usefull thinghy. Now this had to be the greatest comment ever made (sunt sigur ca mai sunt mii asa de tari… da’ sa presupunem ca nu :D) Adica va dati seama ce clar devine codu cu un asemenea comentariu: totul este elucidat, threadurile se descalcesc, variabilile isi gasesc identitatea si cate si mai cate… toate pentru ca ni se spune ca in acel loc este desenat acel lurusor folositor… prea tare… va dati seama ce spune acest cometariu? Tot codu e de rahat… dar aici se deseneaza acel lucru care va este atat de util si care face ca totul sa se lege; aceste 4-5 randuri de cod le fac pe celelalte  linii sa capete viata si fara ele nimic n-ar merge.

Cu toate acestea nu cred ca putem acuza pe cineva. Chiar eu am scapat azi un comentariu ca nu inteleg cu se face ceva si-mi bag picioarele in el si fac manarii ca sa ocolesc faza. Guess it’s the only way to get out 😀 doar eu inteleg codu’,  ala de a pus thinghy il intelege si ala de citeste codu si vede asa ceva e posibil sa nu inteleaga dar se distreaza si se descurca el 😀

Cam atat ca se pare ca mai am o chichita la proiect.

Un gând despre “Programming stuff

  1. ahahahahhahahahha … lol .. the dude rulz … Apropos de comentarii, un model de „how not to” in privinta comentariilor care ne-a fost dat le Tehnologii de Elaborare a Proiectelor de catre dl. Ovidiu Gheorghies (aka Dl. OGH) era de genu’ // OGH ruuuuulz ! // care a scris codu’ asta e cel mai tare ! // daca va prind ca imi copiati codu’ nu’s ce va fac. And so on … :)) deci… the dude care a facut comentariu’ rocks pentru ca … el, de felu’ lui , n-a facut T.E.P. cu OGH si in plus… ai vazut tu mai mult de un usefull thinghy in haptishpe mii de ecrane de cod java ?… the only problem now is to … find that exact thing that is „THE” thinghy … 😀

Lasă un răspuns

