Bucuresti, Bucuresti… dramatic…


Azi am mers cu trenu; am stat super inghesuit in compartiment ca, deah, toata lumea merge la Buc cu jdemii de genti si damigene si e greu sa le pui calumea pe sus si geanta lu’ Bistri era bardai gentoiu’ care nu mai aveai ce optimiza la el si nici sub bankete nu incapea nici un shit asa ca, sa put it in one word, one Mihaela word: „muie CFR”. Asa ca mersu cu trenu a fost pe o scara intre caca si caca, noroc ca i-am ars un somn de 3 ore si m-am trezit la Bucuresti, ca altfel muream cu mine de gat… si compania (a se citi Bistri) a fost stresata rau… dude… cre’ca daca avea un topot era decorat cu rosu pe interior aceleratu’ Bucuresti – Iasi.

Si de parca CFR-ul n-ar fi suked destul, in Bucuresti ploua, tramvaiului i-a luat un milion de ani pana sa vina, lu’ Ion i s-a scurs moarea pe tren (imagine that… si ca sa va ce inseamna o rasturnatura de moare: in rucsacu in care era uitat cutia cu moare erau si toate cusurile noastre la Mirica, asa ca moarea bezmetica s-a scurs pe el, umpland ecuatiile de ja improscate de multi cu diverse substante, cu o noua aroma; ca dupa aia s-a scurs pe geaca lu Bistri si ca asta a tot injurat juma de ora asta e alta poveste)… deci s-a scurs aia, am luat prostu de tramvai, am carat ca un magar (din nou… man this sucks), am ajuns in camera (din fericire inaintea spargatorilor) si camera miosea urat, am rasturnat apa prin camera si tot asa… o frumuseata de zi… ce mai… si toate astea nu a fi fost asa naspa daca ar fi fost cineva sa ma cicaleasca in camera nu doar sa ma sune… dar mai am de asteptat o mie de ani pana atunci (cand iar voi deveni magaus… damn!)

In alta ordine de ideei, una mai pozitiva, tin sa dau o strigare pentru toti cei care au stat aseara in Poumbel la masa din colt, ca au fost baietasi si chiar daca au strambat din nas pana la urma au venit si au oferit entertainment.

Stiu ca fu’ cam lame blogu’ de azi da’ am bardai lenea si n-am kef sa fac nika asa ca voi sa fiti sanatosi 😛

5 gânduri despre “Bucuresti, Bucuresti… dramatic…

  1. scrie ma mai corect, adica mai atent „topot” ? 🙂 topoRRRRRRRRRR ca observ ca scrii in lene
    vrei sa nu-ti mai dau unitatea ? sau sa iti fac o farsa d-aai buna sa desfac toate firele de la interior si tu sa-l bagi in priza si pewla ? 🙂
    hai pe mai incolo bloggarule 😛

  2. ba… am o tastatura de cacat la care nu prea merg ‘r’ si ‘c’… oricum stau cu carcasa deskisa asa ca poti sa-ti bagi firele in fund 😀

  3. ba… am o tastatura de cacat la care nu prea merg ‘r’ si ‘c’… oricum stau cu carcasa deskisa asa ca poti sa-ti bagi firele in fund 😀

  4. Privind partea buna a lucrurilor, CFR-ul te faci sa simti (in caz ca nu simteai) bucuria faptului ca nu esti homeless si iti da ghes sa fii recunoscator pentru cei patru 6 pereti care te adapostesc, oriunde si in orice ordine s-ar afla ei amplasati … iar cat despre capitolul „Moarea si ecuatiile diferentiale”, intotdeauna cafeaua, zeama de portocale, cercurile care raman atunci cand pui o cana de apa uda pe fund peste chestii scrise cu pix sau cerneala, te fac sa fii un pic mai atent (in timp ce incerci sa deslusesti borala stiintifico-alimentara) la ce se afla dedesubt … asa ca traiti cu speranta ca reconstituirea invataturii primite timp de aproape un semestru, va impamanta mai temeinic in capetele domniilor voastre dx-urile, dt-urile sau orice altceva aflat in legatura cu minunatele cursuri …

    Numa’ bine …

Lasă un răspuns

