Atle jdemii de nemultumiri mai mici


Mai trebuia sa bag in titlu si prezentate in doar  fix treij de secunde si ceva, da’ mi-e ca fie nu incapea fie ii ardeam bardai titlu de tremura tot 360u’. Asa ca am fost nevoit sa remixez… da’ sunt sigur ca voi, cititorii mei fideli (si mai ales marmota… sa nu uitam marmota) veti intelege.

So unu: cand mana mea am devenit tara de houseri care se umbraca in hip hop-eri si se lauda ca-s rockeri. Parca mai ieri eram tara de manelisti care se putau ca atare, fara aere suplimentare. Si oricat de suki-suki ar fi maneau, macar baietasii aia erau reali, stiau exact de ce asculta muzica aia: ca sa se faca muci, sa-si ia femeia de treaba, s-o bata s-o zvante si apoi sa-i cante de dor si jale ca acu simtea si ea durerea si puteau vorbi la acelasi nivel. Pe cand acu, dau drumu’ la mtv sau klumea sau u sau la ce m-or mai indemna tendintele sinucigase sa privesc si auzi numai muzica de asta… cluboasa. Si din cand in cand mai baga cate o melodie pentru minoritate (adica manelisti), da’ si pe aia o baga in scarba ca, deah, noi suntem da shit si ascultam numai muzica de asta culta: slash yo wrist slash yo wrist… kill maself kill maself.

Si ce e cu vestimentatia??? In mana mea… pai daca ma iau dupa toale juma din tineretul Vasluiului (si dracu stie ce procent din populatia Bucurestiului) o arde numai in jointuri si beat-uri hardcore, pe cand ei stiu numai de melodiile lui Fiftee de la tv. Si nu ca m-ar deranja asa de tare da’ daca le zici ceva ca n-ar fi hip-hoperi se ataca imediat ca ce? crezi ca ei n-are albumele lu’ mafia… in mp3 ca asa-s fanii. Si ca tot veni vorba de Mafia: cum dracu’ de mai poate cineva sa fie de partea lor in conflictu’ cu Za Fam? Ca au facut un rahat de manareala ca sa le fure numele la aia si acu vezi luema pe forume si etc ca Mafia is da shit si ca Famu suge si ca nu-s bagabonti si etc… Ba, pe langa faptu ca suge, Mafia canta aceeasi muzica de prin 96-98, desi restu au mai schimbat placa… anyway… you know… ciorapii lu mafia…

Si nici nu mai zic nika despre rokeri ca oricum s-au zis multe prea multe…

In rest pace celo care nu stiu despre ce vorbesc cand le zici ceva despre care tu stii mai multe si totusi ei te contrazis, pace celor care nu-ti baga in seama commenturile, de parca ai fi invizibil, pace celor care tu ii consideri prieteni foarte buni si pe ei ii doare la basca de tine, pace celor pe care tu vrei sa-i vezi sa le zici la multi ani si ei te ard cu trebi de la scoala, pace alora carora li-e lene sa-si piarda juma de ora sa te ajute si pe tine si pace tuturor bulangiilor pe care n-am apucat sa-i mentionez acu da nici mult nu mai e.

Si ca tot veni vorba: stii cine mai sucks? Aia de stau invizibili pe msg (da da da). Ba… daca nu vrei sa vb cu cineva da-i ignore, nu sta tu cotit sa se chinuie lumea sa te ghiceasca (sorry Tibi da’ trebuia s-o spun… n-aveam ce-i face :D).

Si inca o treaba… daca tot cititi lasati si voi un comment, sa stiu si eu cine m-a onorat cu rpezenta si etc… you know…

5 gânduri despre “Atle jdemii de nemultumiri mai mici

  1. ba iu sac, ai spit on iu
    stau pe invisible ca sa nu ma sara lumea cu private, ORICUM majoritatea stie ca stau pe invisible, nu e greu sa dai un mesaj ca io raspund
    pis a iu tu u sanavabici 😀

  2. ba… da ca sa vb cu tine tre sa dau un CTRL-H ca sa-i vad pe asti-a de-s offline, apoi iar tre sa dau ca sa-i ascund, plus ca nu am niciodata siguranta daca iti mere calcu sau nu.
    Asa ca atat am sa-ti spun: ma dezgusti…

  3. pfa 🙂 mah io n-am ym6 sa bag cu stealth 😛 oricum nu-mi placea cum functiona
    invisible is the way to go
    de ce nu lasi sa vezi toata lista, e mai frumos asa
    atat am sa-ti spun: inca un sut in carcasa ta :))

Lasă un răspuns

